GoPro Karma.Melihat syurga dunia dari perspektif berbeza - Infolagi4u

Breaking

Infolagi4u

Informsi Terkini

Search Bar

Ahad, 4 Disember 2016

GoPro Karma.Melihat syurga dunia dari perspektif berbeza

Seeing life from the heaven, looking down, helps us be more aware of the incredible nature of our world, that’s our brand is all about. Helping you capture and relief experiences that celebrate you as a human, and that is why we build KARMA – Nick Woodman (Founder & CEO GoPRO)
P/s : anda kena baca dengan Jedda (huruf koma kena berhenti) baru anda dapat rasakan kata2 emas dari Nick Woodman ni.*Tips membaca.
Itulah ungkapan emas dari Nick Woodman yang malebelkan GoPRO Karma sebagai satu gadget yang bole ubah perspektif anda melihat dunia pada sudut yang berbeza. Satu fenomena baru untuk dunia drone yang dihasilkan oleh syarikat Go Pro yang bukan sahaja boleh menerbangkan camera tersebut tapi yang lagi mengkagumkan ia hadir dengan rekaan yang kemas, bersaiz kompak dan boleh dilipat ! Haa terkejut tak korang ? Drone pertama yang korang boleh lipat2 masuk dalam beg galas seperti BagPack Basic yang disertakan khas untuk dron ni dibawa kemana sahaja anda suka. Selain tu ia juga didatangkan dengan penstabilan tiga-axis.
beg-pack
Okay lagi apa yang best GoPro Karma ni lagi :
gopro_karma_
(1)  Ultra Compact
Karma akan ikuti anda, seram bunyinya. Ia ringan untuk anda bawa kemana anda suka, case yang kompak dan selesa untuk digunakan apa sahaja aktiviti yang anda suka.
(2) Easy to Fly
Tak pernah guna drone sebelum ni? Dia menjanjikan kemudahan untuk mengendalikan GoPro Karma ni dengan penuh keyakinan ! Sekali bawak orang label anda sebagai PRO !
(3) Take your friends for a ride
The GoPro Passenger™ Aplikasi yang membolehkan kawan2 anda untuk melihat penerbangan anda dan boleh control ketika anda menerbangkan Karma ni. Dia open pada 23 Ogos. TERBAEK kan?
(4) Handheld + Mounted
Shake-Free handheld shots. Power kan ? Sesuai untuk aktiviti lasak, gegar2 pegang camera tapi gambar tak jelas? Settle bila anda memilik Go PRO Karma ni.
Okay tu antara benda2 yang best kalau korang memiliki GoPRO Karma ni, tapi berapa pulak harga dia ea? Okay dia keluarkan bersama GoPRO Hero 5 pada harga $1099 (~RM4551) ataupun Hero5 Session pada harga $999 (~RM4136). Sekiranya anda hanya inginkan dron Karma ini sahaja, ia akan dijual pada harga $799 (~RM3310). Apa macam ? Affordable ke tak ? Apa kata anda ? Tapi jangan excited sangat, belum diumumkan lagi bila ia masuk untuk pasaran tempatan. Bersama-sama kita tunggu rakyat Malaysia menerbangkan GoPro Karma ni ðŸ™‚
sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan