Selfie paling menceriakan dengan Sharp M1. - Infolagi4u

Breaking

Infolagi4u

Informsi Terkini

Search Bar

Selasa, 29 November 2016

Selfie paling menceriakan dengan Sharp M1.


Selepas menempah nama dalam segmen perkakasan rumah dan barangan elektronik pengguna, kini Sharp muncul dalam segmen peranti pintar bersama model Sharp M1.
Disebabkan Sharp ini asalnya dari Jepun, anda akan nampak rekaan DNA Jepun ID Design yang dibawa selain rekaan ketimuran yang bergaya dan bermutu tinggi.
Selain direka menggunakan pemprosesan Mediatek MT6753, ia juga didatangkan bersama sistem operasi Android v 6.0 Marsmallow dan telefon ini beroperasi pantas. apabila digabungkan bersama RAM 3GB dan kapasiti storan 64GB cukup untuk kegunaan harian.
Memiliki paparan penuh HD, Sharp M1 dibina dengan skrin paparan FHD LTPD berukuran 5.5 inci.
Tumpuan dan pujian perlu diberikan kepada kedua-dua kamera depan dan belakang model ini yang beresolusi 13MP dan mempunyai tahap ‘Sharp’ mengagumkan.
Kamera selfie saja menyerlahkan perincian wajah ceria anda dan ia akan fokus kepada mimik muka dan mengaburkan latar belakang dengan baik.
Malah, kamera depan boleh memuatkan lebih ramai kenalan atau saudara untuk berselfie bersama dengan fungsi 77 darjah selfie.
Bagi memaksimumkan penggunaan pengguna, anda boleh mendapatkan sokongan kad mikroSD hibrid dan peranti ini turut menyokong dwi kad sim.
Peranti senipis 7.6mm dengan berat hanya 151 gram ini tampil dengan bateri 2600 mAh.
SPESIFIKASI:
Sharp M1
Harga: RM899
Pemprosesan: Mediatek MT6753
OS: Android v 6.0 Marsmallow
RAM: 3GB
Storan: 64GB
Paparan: 5.5” 1080p LTPS
Berat: 151g
SIM: Dua
Bateri: 2600 mAh
Warna: Putih dan merah jambu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan